Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

söndag 5 augusti 2018

En svettig kropp och tusen av mygg

Tack för reflektionen. Jag tar åt mig den och skäms ännu lite mer. Det är fruktansvärt att det ska behöva vara så. Att kvinnor ska behöva vara rädda.

Har inte tänkt i dom banorna. Inte på det viset.

Ikväll är jag trött och sliten. Hände en grej idag. Har i många år haft problem med mitt högerknä. Slet av korsband i unga år.
Sen dess har det hoppat ur led då och då, men med träningen har det blivit bättre. Idag hoppade det ordentligt. Där jag minst av allt ville att det skulle hoppa.

Ikväll ska jag umgås med min dotter. Berätta nåt spännande. Ha några minuter tillsammans. Värdefulla stunder.

Sen ska jag nog ha musik i lurarna och teckna en skata..

Ny vecka.

På fredag rullar det igång. En tuff termin kommer det bli. Men jag har en plan. En långsiktig. Dom brukar funka bäst.
Framtida mål med delmål på vägen. Bekräftelse. Att lyckas. Bli sedd. Vara värdefull. Självförtroende och till sist vara stolt för den man är.

Får bli slutorden ikväll..

Må gott

/U

Inga kommentarer: