Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

fredag 8 september 2017

Metallica, Trassel, vardag, födelsedag och massor kärlek..

Vi har blivit med katt!!

En liten rackare som är helt ljuvligt söt och vacker. Både bilder och film kommer levereras inom en snar framtid.
Jag utlovar en sötchock.

Maya mår bra. Jag mår ganska bra. I stunder mår jag mer än fantastiskt bra. Ibland 'är det rent för jävligt tungt. Livet. Vardagen. Mörkret som sakta rullar in. Obevekligt drar sommaren sin sista suck..

Ticktackticktack..

.. Det rusar fram..

Imorgon fyller min son 25 år. Min fina son.

Jag är så stolt över dig. Över mina barn.

Kim&jag var i Köpenhamn i helgen. Underbar stad. God mat. Sömn. En cykeltur genom Köpenhamn är bland det mest avkopplande jag kan göra.
Kullersten, skeva hus, färger, torn och tinnar, stuckaturer, dofter, mångfalden.. och de där magiska mötena med nya människor.

Där jag är fullkomligt övertygad om att ödet finns..

En del möten i livet är menade att bli.

/U


Inga kommentarer: