Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

lördag 21 januari 2017

Skratt och en känsla av vår..

.. och Maya skrattar vidare.. Hon har varit på ett alldeles strålande humör den senaste tiden.. busig, envis, rolig, och alltid nära till skratt..

Ikväll, när jag lagt mig såg jag mig själv i spegeln och började fixa håret, drog händerna igenom det, och ställde mig troligen i en sån där 50-tals stil, som när Jerry Williams uppträder och Maya hon började skratta så tårarna rann på henne..

Liksom, vad pysslar du med, farsan?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är i verkligheten man lär sig. Män måste ta ett större ansvar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har ni märkt hur ljuset sakta börjar komma tillbaka..

Talgoxen drillar att snart är det vår igen..

/Uffe



Inga kommentarer: