Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

torsdag 18 september 2014

Tack.

Fullt ös!! Från morgon till kväll. Möten på hab, hembesök från hab och idag ett möte på förskolan med specialpedagog, resurs och rektor.
Det var väldigt skönt att ta sig ner till gymet när jag lämnat Maya till avlösarna. Jo, idag började inskolning av ny personal. Maya hon bara log och skrattade.

Blir nog bra.

..eller det blir som det blir..

..eller det blir som man gör det till..

Känner mig lycklig.

Priviligerad att leva detta liv, för trots allt är det ett liv fyllt med öm kärlek.

Tack för era kommentarer. De värmer. Jag kommer nog under en tid inte skriva så mycket här på bloggen, eller så kommer jag skriva korta inlägg. Sedan får vi se vad framtiden utvisar..vad den bär med sig.
Jag har en del annat att pyssla med när Maya somnat.

Det är bra saker. Lyckliga ting. Så..

Godnatt.

1 kommentar:

Marianne´s hantverk sa...

Önskar Dig all lycka .Krama Maja!