Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

söndag 28 september 2014

Skrivkramp..

Så ligger hon här bredvid mig igen, min skatt, min prinsessa, min underbara lilla dotter.
Hon är trött när hon kommer från kortis och ikväll slutade det med gråt och skrik. Hon ville se på datorn, men eftersom klockan tickade på och jag såg hur trött hon var, så sa jag nej. Då, då bröt stora tårar ut och rann utmed kinderna.
Det löste sig ganska så snabbt, med lite bus och kel..

Jag har haft en fantastiskt bra helg. Den blev inte alls som jag tänkt och planerat, men livet är oförutsägbart och det bästa är att göra just det bästa av det som sker.

Angående mina teckningar som är dom för det mesta till salu. Jag brukar ta ca 500 kronor för en teckning..

Jag har skrivkramp. Får inte fram orden. De som är som ett porlande regn. Som ett ljuvligt pianospel. Låter mina blyertspennor tala istället...

och lyssnar på The Doors underbara låt.. The End..

Förhoppningsvis får jag lusten tillbaka att skriva.

Sovgott..

Inga kommentarer: