Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

onsdag 21 mars 2018

Onsdag.

Tog mig tid att åka till Kim och hennes dotter idag. Ni vet, det jag så ofta har skrivit om här på bloggen, att ta sig tid är det finaste man kan ge.

Natalie och jag lagade mat, en currygryta, och den blev mycket uppskattad. Älskar verkligen att laga mat och idag var det extra roligt.

Är annars ganska "stressad", dagen börjar tidigt som fan och sen rullar det verkligen på. Har varit tvungen att avboka tider för att överhuvudtaget hinna allt annat.

På något sätt måste jag finna en ny väg att gå på. Jag ska slå på gps:en och leta och jag vet åt vilket håll jag ska börja.

Livet är dystert, livet är grått. Så sjunger Lundell, och ibland har han så rätt..

Jag tänker leta upp ljuset och lägga en del skuggor bakom mig.

/Uffe

Inga kommentarer: