Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

tisdag 24 maj 2016

Another day in paradis

En lång dag har passerat förbi. Det har varit många tårar och många timmar på sjukhuset. Maya blev sederad och mådde illa länge efteråt.

Nu är hon nybadad, och fått mat i magen och väldigt trött. Nerbäddad här bredvid mig i sängen och snart sover hon..

Det ska bli väldigt skönt när allt är som vanligt igen och de dagliga rutinerna är tillbaka.

När fröken har somnat ska jag sätta mig och plugga ett par timmar. På torsdag är sista provet och jag är då klar med mina studier.

Det kommer vara en stolt man som äntligen blir klar. Att både plugga, jobba och ta hand om en trilsk liten unge har tärt på mina krafter..

Tror ta mig tusan jag ska bjuda någon på middag och fira min student..

Livet går vidare. Positiva tankar och göra bra saker för sig själv.. Då funkar det..

Uffe

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är beundransvärd! Lycka till i framtiden.
Kram
Solveig