Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

fredag 12 februari 2016

Alldeles för långt emellan..

En hel vecka utan inlägg.. sorry..

Det är verkligen hur mycket som helst att göra nu, almanackan är helt fullbokad.

Maya är på kortis och jag sitter och lyssnar på musik, softar ner och försöker landa i det som är just nu..

Med stormsteg kommer Mayas operation närmare, på måndag ska vi på inskrivningssamtal och träffa ortoped och narkos.. och troligen får vi då ett datum..

Det är mycket oro i min kropp. Likaså i Mayas.. men jag försöker tänka positivt och se framåt, att de där veckorna med gips och några veckor efteråt.. att det kommer gå fort.. att när våren kommer så är det över och vi aldrig mer behöver tänka på att höften ska hoppa ur led..

Jag lämnar över min oro till änglarna..

Ska försöka bättra mig med inlägg..

Nu önskar jag alla en fin och skön helg..

U

1 kommentar:

SuZi sa...

Min son har nyss gjort samma op. Suz1ejoanzon på instagram .
Lycka till! Det kommer gå bra<3