Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

söndag 6 december 2015

En annorlunda helg..

Åkte till Kim i fredags.

Lämnade en ledsen tjej på kortis, och skär det i en pappas hjärta. Fast det går över ganska fort, när jag ringer och säger godnatt så skrattar hon igen..

Igår blev Kim sjuk, så jag valde att åka hem, ganska sent på kvällen. Det blev en av de mest ensammaste nätter jag varit med om..

Idag har jag fått en hel del gjort här hemma. Ska uppdatera Mayas rum, så hon får ett rum värdigt en snart 8 årig tjej.. åtta år.. wow..

Hon älskar att vara delaktig, hjälpa till, och sen Botoxbehandlingen har det varit enklare för henne att använda sin vänsterhand, och faktiskt även den högra..

Imorgon är hon hemma igen. Min prinsessa..

Min vän Micke hörde av sig vid lunchtid idag, och frågade om jag ville hänga på att gå femman i motionsspåret.
Det var en skön rask promenad som blandades med en hel del asgarv..( och ibland ren skräck när tallarna böjde sig i vinden)

Så avslutade vi dagen med en timme biljard..

Avslutar kvällens inlägg med ett underbart citat, sagt av en ung klok människa..

"När man är omogen på ett vuxet sätt"

                                                   Natalie

Inga kommentarer: