Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

måndag 29 juni 2015

Allt som vanligt igen..

Maya har varit på sin vanliga sommarvecka på kortis.
Jag har ringt både morgon och kväll och sagt godmorgon, pappa älskar dig, ha en bra dag.. och godnatt och sovgott pappas lilla skatt.. och varje gång har hon varit lika strålande glad.
Flera gånger har jag hört hennes porlande skratt i bakgrunden när personalen har svarat..

Själv har jag haft en fantastisk vecka. Jag&Angie har varit på äventyr, åkte bland annat ner till Göteborg och gick på Liseberg. Attans vad kul det är att åka karusell..

Nu ligger min fröken här, nedbäddad, lite snörvlig i näsan och ett gigantisk insektsbett på handen. Hon är känslig för bett, handen har svullnat rejält.. och hon känns lite varm, nästan febrig.. tror det var en sån där otäck blinning som tog sig en tugga på min dotter.

Allt är som vanligt igen. Precis som det varit och är. Disk, tvätt, städning, matlagning och det som alltid är med Maya..

Fast någonstans i mitt inre så trivs jag med det. Älskar mitt liv och det som sker..

Vill att alla som skänkt en peng till Unga Kris kollar om pengarna kommit fram eller gått tillbaka till era konto.
Om dom gjort det så hoppas jag ni gör om proceduren!!

Kontonr är 568612-6. Inga mellanslag..

Ikväll är jag väldigt trött. Från att vara ledig, och ha all sin tid för mig själv till att passa upp på en busig liten trotsig sjuåring.. Yes, det är skillnader som gör en trött..

Lev och låt leva..

Nu sover vi, eller hur?

U

Inga kommentarer: