Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

torsdag 11 september 2014

Ett snett leende.

Maya mår bra. Jag mår helt otroligt bra. Det liksom bara tickar på, bubblande, sprittande porlande rusigt..
Kortishelg, och jag längtar efter varenda sekund. Imorgon tänker jag ta ut några timmar komp och åka hem och sätta på musik, pyssla i lägenheten, njuta av ensamheten. På kvällen är ett pass på gymet inbokat, sedan hoppas jag på en låång promenad i månens sken..

Maya var själaglad att åka till dagis idag, och jag trivdes med att vara tillbaka på jobbet.

Orden, tankarna, stormiga känslor. Som meningarna kunde bli en bok. En om oss. Spännande möten. Livet som ringlat sig fram.

Det som är, här och nu.. En evighet, men alldeles nära..

Sovgott..

1 kommentar:

Marianne´s hantverk sa...

Hoppas Du får en fin dag i morgon,det är Du värd. Ha det gott Marianne