Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

måndag 13 juli 2009

WOW! Feelings.. En vaken natt..

.. Läste en artikel om Paris problem med missbrukare, uteliggare, tiggare, etc.. De uppehåller sig i tunnelbanan, Metro, bland annat.. Och, Haha, de gjorde ett experiment med att spela klassisk musik där.. Och större mängden av missbrukarna försvann, det är något med den klassiska musiken som stör ruset.. Kommer ihåg min egna otroliga irritation när man hörde sådan musik! Så jag förstår, men undrar verkligen, Varför??
Idag lyser solen, My sunshine in my soul.. Skönt, mycket skönt.. Fast jag har tvättstugan mellan 11-16 (nu vet ni det).. ska jag njuta av denna dag, fast jag är trött efter en vaken natt, ska jag njuta av mitt liv.. It´s Nice to be a King.. and who?? You are my queen..
Maya sover sin förmiddagslur nu, och jag ska sortera tvätt, kan inte fastna vid denna blogg varje gång hon sover, ju;))..

Ha en UNDERBAR dag.. Le, njut och längta.. U.

Inga kommentarer: