Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

torsdag 13 september 2018

Vart tog sommaren vägen?

("eller, vi hade i alla fall tur med vädret")

Vardagen rullar på.
Imorse tog jag en annan väg till jobbet, insåg att jag ändå inte hinner. Det är Bjarne otur att jag ska bo åt helt fel håll, och att Mayas skola ligger ännu längre ifrån den jag jobbar på.
Attans. Det tar runt 20 minuter genom stan och runt 7 min landsväg om det inte är kö och i vilken storstad är det inte bilköer.

Jag har två stunder om dagen då jag blir stressad och jag måste börja lära mig hantera dom stunderna. Stanna upp i verkligheten.

Det börjar bli alltför mycket att göra i mitt liv, framförallt är det mycket andra saker jag vill ha gjorda. Jag gillar utmaningar..

Jag har ett projekt på g..

Om jag kommer upp ur sängen imorgon, träningsvärk from hell, äntligen. är jag igång med träningen igen.
Men, tröttheten på morgonen är oroväckande! Imorse snoozade vi en timme och då har vi bråttom, jag har inte en chans att hinna med mig själv speciellt mycket. Thats life.. and I love it..

För det mesta. En sak vet jag. Att jag trivs med mitt liv. Utveckling är en häftig grej..

/U


Inga kommentarer: