Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

lördag 11 juli 2009

Film!!

Här alla, kära barn och alla vuxna, har ni en film.. Lekmorbror Uffe intervjuar Marcus "The Beaver"..

O här intervjuar samma morbror rockstjärnan "The Marika".. Enjoy..


Publicerar en favorit i repris.. :)..

Idag har det varit en pappa/dotter dag hela långa dagen.. Haft det urmysigt, prinsessan och jag.. Hon har varit helt underbar, och hjälpt mig med städning och matlagning. Vi har dansat både tätt o nära, och headbangat till Metallica.. Då, skulle ni höra henne, den busan, skrattar så hon kiknar och undrar vad tusan papsen gör egentligen..

Framåt kvällningen tog vi en lång rask promenad, solen sken, vinden svalkade.. och tankarna röjde runt i min hjärna.. Dom delar jag med mig av en annan gång..

Varsågoda.. Ikväll lämnar jag ut mig.. haha.. Sovgott U.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilket härligt skratt ni bjöd på!! TACK!! Ni är ju helt otroliga. Jag förstår om barnen ÄÄLSKAR att vara hos er!! Jag längtar nu, efter en kram av The Beaver, The Marika och farbror Uffe och Maya så klart! Kram till er och du, Uffe : Du är underbar! Hur mår halsen idag??

Anonym sa...

...Obetlbar scener!!!...Ett MÅSTE på Yoube!! .lle hr?? Du ursäktar väl tt jag gör allmänheten den äran sekvnser?

Anonym sa...

Underbart! The beaver, Marika och jag har just suttit klistrade i soffan och skrattat! Helt suveränt! Youtube... Undrar om bävern och Marika ger tillstånd...?
Tack för en härlig stund!
/Bäver och rockstjärnemamma