Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

måndag 17 september 2018

Håller mig flytande. Även Maya.

Saknar redan sommarens enkelhet. Det absolut bästa med sommar, att bara dra på sig sandalerna och dra..

Skulle behöva syrgas tuber då och då, när allt snurrar på som fortast, eller så vore det riktigt nice med några sovmornar.
På fredag åker Maya till kortis igen, och då vill jag göra tusen och en sak. Längtar efter att bara få vara hemma. Teckna. Skriva. Gå omkring och pyssla och bara ha mig själv att tänka på. Jag vill fiska. Umgås med Micke eller Alex.
Det var längesen nu, Alex och jag umgicks.

För mycket som jag vill. För mycket som jag måste.

Så jag gör väl det som känns bäst.

Hjärn och ordbrist.. Det blir lätt så när det är många järn i elden samtidigt. För, gott folk, ibland undrar jag hur jag hinner..

Men den som inte har bråttom.. och den som slutar söka.. vinner till sist..

/U

Inga kommentarer: