Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

söndag 3 juni 2018

Söndagkväll. Så många som passerat förbi. Samma känsla av att allt har gått för fort. Samma känsla av att man vill ha en till sån där mysig morgon som Maya och jag alltid har på helgerna.

Vakna, ligga i sängen och kolla film, dricka mitt morgonkaffe.. inga krav, inga tider att passa. Då mår jag ganska bra, då mår jag som bäst..

Inget stress.

Stress är uselt för mig, jag blir på dåligt humör, jag får ångest och oro i kroppen. Stress ska jag försöka undvika.
Den negativa stressen..

Den positiva trivs jag med. Då jag har mycket ansvar och får resultat på mitt arbete. Balans, när alla mår bra och allt är i harmoni.
Jag är våg. Det är viktigt för mig med jämvikt. Att inget är orättvist.

Dags för nattning och jag tror det blir för både mig och Maya. För mig måste det bli en iskall dusch, för idag har det varit varmt.
Arbetar ju även som fönsterputsare då och då. Helst den här tiden på året, då är det mycket att göra. Idag har jag och Micke varit iväg, och jag mätte upp till 37,4 grader mellan rutorna.. Uha..

Svetten rann.

En kall dusch, jordgubbar och vaniljkvarg, kunskapskanalen.. Låter som en ganska skön kväll.. Nåt som saknas?? Yes..

Hoppas eran vecka varit bra, och att ni får en lika bra vecka till..

/Uffe

Inga kommentarer: