Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

måndag 15 januari 2018

En måndag i livet..

En av de värsta dagarna på väldigt länge. Jag tar hellre en operation och postop än det som varit idag.

Mayas gips togs av och efter det har min kämpe varit ledsen, ledsen och lite mer ledsen. Hon har varit rent av panikslagen.

Nu sover hon gott och jag ber om att det blir en bra natt.

Det är ett dilemma att medicin ska ges kl 23.00. Nu är klockan lite efter nio och jag vill bara däcka framför teven och somna.. men jag hatar att vakna av väckarklockan.. och blir oftast pigg och kan inte somna om då..

Så.. det är nog bättre att vara vaken..

Det ska bli väldigt skönt att slippa det där, medicinerna.. Två veckor kvar.

.. swisch..

Kalmar stadshotell ser väldigt fint ut.

Där skulle jag vilja sova en natt, kanske ta en tur till Öland.. och ta några kast efter havsöring..
Äta god mat och njuta av kravlösheten, för ett ögonblick..

Låter som en ganska nice tanke..

Vi får hoppas det fortsätter gå bra med Mayas ben och höfter, de första fyra veckorna har varit som en dröm, mot idag..

Jag längtar efter lugn och ro..

/Uffe


1 kommentar:

Anonym sa...

Du är fantastisk och en förebild för mig som förälder. Du får det att verka så självklart och enkelt och du älskar verkligen din dotter. Du är så stark och det är så fint att se att du funnit kärleken. Du förtjänar det verkligen!