Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

måndag 28 augusti 2017

Känner ni doften?

Det gör mig glad att läsa era kommentarer. Det gör mig extra glad när jag förstår att min blogg gör lite skillnad i livet..

En väldigt fin vän till mig sa såhär till mig:

"Om det bara hade varit en vuxen som sett mig när jag var barn, så skulle det inte blivit som det blev"

Det är så jag tänker, i vardagen och i mitt arbete..

Ikväll blir det dock inget långt inlägg, för Lindahl den äldre är trött, och Lindahl den mindre somnade nyss.

Vi har haft nysträning här ikväll, för det är ganska ofta täppt i näsan, som ni vet.

Lycka är att kunna nysa ut en snorkråka alldeles själv..

Förhoppningsvis kommer det fler inlägg denna vecka, mina ambitioner är att skriva ett varje kväll fram till torsdag..

Fast jag lovar inget..

Allt är bra, förutom att trötthetens dimma lagt sig över våra axlar. Det doftar höst.

/U

Inga kommentarer: