Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

tisdag 7 februari 2017

.. och tåget rusade fram..

.. i det vintergråa landskapet..

Vi satt där, nära varandra, och för varje mil från verkligheten vi kom, kändes det som stenar föll från hjärtat..

Hur mycket jag än älskar min dotter, hur mycket jag än ger henne, finns, är, tänker, och gör, så måste jag då och då bara få tänka och ta hand om mig själv..

"Jag kan bara behålla det jag har genom att ge bort det"

Vi kom fram till ett dimmigt och kallt Köpenhamn, och huttrade den korta promenaden till hotellet..

Efter installation av rummet, så tog vi våra cyklar och rullade in i vimlet, bland skeva hus och kullriga gränder.. 

.. vi har ätit fantastisk god mat.. umgåtts.. museum.. och cyklat.. Köpenhamn är en underbar stad att cykla i, dock väldigt kall..

Vi åkte till Köpenhamn för att se Metallica. Konserten blev inställd. Snacka om otur..

Men, nu har vi en bra anledning att åka tillbaka i september, då kommer dom och gör extrakonsert..

Hemma igen. Mitt i allt. 

Jag är en stolt man. Jag är en lycklig man.

Min resa känns som den bara har börjat..

/Uffe

Inga kommentarer: