Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

onsdag 12 oktober 2016

Det börjar gå överstyr..

Jag kommer bära dig i min famn tills den dagen jag inte orkar mer. Du kom in i mitt liv och förändrade allt på ett ögonblick.

Du lärde mig vad kärlek är. Du lärde mig att värdesätta livet och att glädje inte är att ha pengar på banken..

Ni är min skatt vid regnbågens slut och inget är mer värdefullt än ni. Min dotter och son.

Många tankar inom mig. Om samhället vi lever i. Om hur vi bemöter och samtalar om varandra.

Jag har bestämt mig att inte skriva om politik eller om annat som sker i vårt samhälle, men nu känner jag att snart måste skriva och få ge uttryck av en del av mina tankar..

Jag ska gå och filura lite på det innan jag sätter tankarna i print.

Om respekt för människor.

Ikväll skickar jag mina tankar till min syster och några andra som jag vet har jobbiga och svåra tider..

/Uffe


Inga kommentarer: