Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

torsdag 22 september 2016

Kortis..

Det är dags för kortishelg igen.

Vi har ändrat rutinerna när Maya ska dit, för ett tag var hon otröstligt ledsen när jag lämnade henne. Så ledsen. Det gick liksom inte över utan hela fredagen var jobbig för henne.

Så nu kommer en av hennes assistenter och hämtar henne på skolan och så åker dom färdtjänst till kortis. Det funkar väldigt bra.

Maya ringer mig när hon kommer till kortis och berättar att hon är framme och sedan ringer hon en gång till och säger godnatt.

Och så ringer jag och säger godmorgon..

Det är tryggt för både henne och mig..

Kul att det finns några kvar på bloggen.

Nu är det dags för min meditation och sen ska jag sova.

/Uffe

1 kommentar:

Unknown sa...

Jo då, vi är nog många kvar. Undrar bara. Kan du se att vi läst ditt inlägg på något vis? Jag själv läser allt men är dålig att kommentera.
Ha en skön helg.
Kram
Solveig 70+