Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

måndag 25 juli 2016

Avbrott..

Jag kommer lägga ner bloggen ett tag, eller endast skriva några få inlägg. Vi får se vad tiden har i sin famn.

Måste få energi och lust att skriva igen, samt känna att jag har tid.

Maya och jag har det bra. Jag inser och tänker allt mer på att det nu är dags att släppa lite på taget och låta henne lära sig själv. Om livet.
Jag ska försöka lära mig att ge mer tid åt mig själv och med sådant jag saknat under några år.

Dock kommer vår kärlek aldrig ta några avstånd. Den förblir och jag kommer alltid finnas där vid min dotters sida..

Önskar alla en underbar fortsättning på sommaren..

Uffe

4 kommentarer:

Marianne´s hantverk sa...

Full förståelse,men kommer att sakna Dina inlägg. Kloka ord som ger en eftertanke. Du är en person jag beundrar. Ta hand om Din lilla familj och ha det bra Många kramar till Dig, Maja och din övriga familj.
Marianne

Anonym sa...

En så vacker bild på er...
Att läsa dina inlägg är som att komma livet nära, tack för allt du skrivit, ha det underbart, kram!
Magdalena

Carolina sa...

Kommer sakna dina inlägg men har full förståelse att du inte kan hinna m allt, är också helt ensamstående m ett barn.

Lycka till m allt i livet!
Kommer kika in ibland för att se hur ni har det.
Skriv om du orkar.
Njut av livet!

Carolina

Anonym sa...

Du beskriver er vardag på ett mirakulöst sätt. Kommer att sakna dina uppdateringar om hur ni har det, även om jag är den första att förstå att ni behöver lugn och ro. Resan efter operationen krävde så klart sitt och den gjorde ni med bravur!

Ta hand om er och njut av sommaren som vi har kvar.
Lotta