Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

tisdag 28 juni 2016

Sommarlov..

I mitten på april. Det är ca 3 eller 4 veckor efter operationen. Såhär sov Maya, natt efter natt. Jag minns knappt dom där nätterna längre. Man förtränger det jobbiga, jag glömmer och minns de fina..


Som de jag fått idag.. Mayas förväntansfulla, glittriga fnitter..


När vi åkte till Astrid Lindgrens Värld.. och fick vara med Mia, Stålfarmor och pappa..



Semester. Sol. Sandaler. Slitna jeans. Soft life..

Jag har äntligen tagit mig tid att ladda ner foton från datorn.. Det kan ge lite energi.. konstgjord andning till bloggen..

Fast jag brukar alltid resa mig på 8a..

Lev och låt leva..

U


2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga sommarbilder. Maya har verkligen blivit en stor tjej. Så söt.
Ha en skön sommar.
Solveig 70+

Edvina sa...

Kul att få komma till Astrid Lindgrens Värld, Maya! Och roligt att få se lite bilder också!
Förstår att det var jobbiga nätter för er ett tag.
Hoppas du får en skön sommar med sol o lite bad o fiske!
Slutar som ovanstående och skriver:
Edvina 60+ (vi är tydligen några gamlingar som håller koll på vad ni har för er)