Uffe&Maya

Uffe&Maya
"Vi ger oss aldrig"

måndag 6 juli 2015

Smile..

Jag vill tacka alla som skänker pengar till Unga Kris. Det gör mig rörd och glad att veta att pengarna gör skillnad.
Tack ni som sätter in pengar på Mayas konto, till glass, inträde på Astrid Lindgrens Värld, skobidrag.. från ett par tjugor till flera hundra ibland.. TACK! Jag blir berörd av er omtänksamhet. I själen.

Maya somnade nyss. Det tar lite tid kvällen efter kortis. Många tankar. Om att byta skola. Övertrött och kämpar länge mot John Blund.

Fast ikväll sover hon tryggt. Jag ska lyssna på musik och pyssla i mitt hem, en stund.. ett ögonblick..

Slippa säga.. "Vänta en stund, jag måste bara.."

Utan bara vara..

Haft en fantastisk helg.. längtar till nästa, men på vägen dit ska jag njuta.. Snart vankas fisketur med brorsan.. grilla majs och nåt annat gott.. haloumi t ex.. Mmmm..

Nu blir jag hungrig..

Önskar alla en underbar vecka..

Det är sommar.. så njut..

.. och ät inte godis, dusomtyckeromattkännapådödafiskarsögon.. Man kan snart väga 300 kg då..

Smile..

U.

Inga kommentarer: